وقتی نیستی...
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
پنج شنبه 30 مرداد 1393برچسب:, :: 11:5 ::  نويسنده : reza

 

 ♥ وقــتی نیستـــ..!!♥

 

به قــول یکی..♥

 

یک جوریم....یکــ جـــور نا جــور......!!

 

دلــــــــم..!! 

 

خوب دلـــ است دیگــر .. دســت خودم کــه نیستــ..

 

تنگ میشود برایـــت..!!

 



www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت14:47---25 شهريور 1393
سلام وبت عالی بهم سر بزن اگه دوست داشتی بلینک خبر کن منم میلینکمت

شیما
ساعت11:19---4 شهريور 1393
لوس لوس لوس لوس لوس لوس لوس لوس لوس لوس لوس لوس لوس
بددددو بیا !


نفس
ساعت20:55---2 شهريور 1393
دختره گوشيشو تو ماشين باباش جا گذاشته از خونه زنگ میزنه بهش ميگه:
دختره: گوشيم تو ماشينت جا مونده بابا
پدره : ميدونم
دختره : زنگ خورد جواب ندياااا
پدره : اخه مگه من بيکارم جواب زنگ گوشي تورو بدم...
دختره : خب حالا چرا عصباني ميشي ، کسي زنگ نزد ؟؟
پدره : نه فقط پویا اس داد گفت غروب مياد دنبالت برين بيرون گفتم وقت نداري سرت شلوغه
دختره: واسه چي اينو گفتي ؟
پدره : چون قبلش به فرزاد قول دادم باهاش بری خريد..!!


شیما
ساعت13:11---1 شهريور 1393
با نگاهی هرس کن علف های هرز دلتنگی ام را...

mar♥jan
ساعت1:43---1 شهريور 1393
نمیدانم در کجای خاطراتم ایستاده ای

که از حواس لحظه هایم

پرت نمی شوی .....


شیما
ساعت19:29---30 مرداد 1393
چرا من رد پایی ازت نمیبینم؟؟؟؟



شیما
ساعت19:26---30 مرداد 1393
حرف میزنی اما تلخ!
محبت میکنی ولی سرد!
خب چه اجباریست دوست داشتن من؟!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان